Aleykümselam. Hiçbir insan, uğruna helak olmaya değer değildir. Kendinize bakın, başkası uğruna helak olmayın. Onda sizi bırakma meyli vardı ve erkenden bıraktı sizi. Evlendikten beş sene sonra bıraksa idi daha mı iyi olurdu? Şükret haline ve nasibini başkasından ara, küçük düşünme, küçülme.