Selamünaleyküm. Bir kadının, kendine ait evi olması, Allah’ın ona verdiği bir haktır. Eşinizi de incitmeden bu hakkınızı kullanmayı istemeniz normaldir. Sizden önceki nesille aranızdaki kültür farkını kapatamazsınız, onların düzelmesini, gevşemesini beklemeyin. Siz, incitmeden yapabileceğinizi yapın. Allah size…